Afdeling Huishouding, medewerker huishouding algemene ruimtes

De functie medewerker huishouding

Samen met twee vaste collega’s en 3 flexibele collega’s maak je deel uit van het interne huishoudingsteam.

Als medewerker huishouding draag je zorg voor schoonmaakwerkzaamheden in algemene gasten- en bedrijfsruimtes. De hotelkamers vallen hier niet onder.

Een greep uit de werkzaamheden zijn:

  • Stoffen, stofzuigen en dweilen (middels een machine en kleinere oppervlakten met de hand) van algemene ruimtes zoals de entree
  • Zemen van ramen, deuren en afnemen van meubilair
  • Reinigen van sanitaire ruimten
  • Het draaien van een aantal wassen per week
  • Eventueel het verrichten van hand- en spandiensten voor andere afdelingen/collega’s

De diensten zijn zowel ochtend-middagdiensten als middag-avonddiensten.

Wij bieden

  • Salaris afgestemd op jouw leeftijd en ervaring.
  • Reiskostenvergoeding à € 0,19 op basis van woon-werkafstand.
  • Een jaarcontract met uitzicht op onbepaalde tijd met jaarrond werkgelegenheid (niet seizoensgebonden).
  • Goede begeleiding en aandacht voor ontwikkeling en opleiding.
  • Leuke personeelsevenementen en winacties georganiseerd door onze personeelsvereniging.
  • Personeelskorting à 50 % in ons hotel voor jou (samen met je vrienden en familie) en 25 % korting bij ons Strandpaviljoen De Haven van Renesse.

Wij vragen

  • Opleidingseisen en ervaring zijn voor ons niet zo belangrijk.
  • Een gastvrije en proactieve instelling wel.
  • Flexibiliteit en beschikbaarheid zowel doordeweeks als weekenden.
  • Zowel fulltime of parttime betrekking mogelijk (0-38 uur per week) en bepaal zelf je contracturen.
  • Woonachtig binnen een straal van 45 km en beschikt over eigen vervoer.

Solliciteren kan door midden van een e-mail met daarin jouw CV en - korte - motivatie via onderstaande button. 

Solliciteren