Facilitair medewerker
Jouw werkdag als Facilitair medewerker
Als Facilitair medewerker houd je je bezig met de dagelijks gang van zaken, je zorgt ervoor dat onze hotelgasten optimaal kunnen genieten van hun verblijf en dat jouw collega’s goed aan het werk kunnen. Je werkzaamheden zijn niet te schalen binnen één afdeling, het is dus belangrijk dat je graag afwisselend bezig bent!
Je werkzaamheden spelen zich in en rondom ons gebouw af, zo ook in ons vakantiepark gelegen naast ons hotel. Je draagt zorg aan een veilige, schone en een goedgeorganiseerde werk- en verblijfsomgeving. Dagelijks zal er een takenlijst klaarliggen vanuit voornamelijk onze receptie en technische dienst. Daarnaast ben je tijdens je dienst bereikbaar op je werktelefoon voor hand- en spandiensten.
Een greep uit je werkzaamheden kunnen zijn:
- Kleine technische storingen oplossen in de (hotel)kamers of algemene ruimten;
- Diversen naar de kamer brengen wanneer de gast hiernaar vraagt, denk aan bijvoorbeeld een extra kussen;
- Buitenterras en zwembadmeubilair rechttrekken, evenals de terrasjes van onze vakantiehuisjes);
- Incidentiele schoonmaakwerkzaamheden;
- Materialen klaarzetten en helpende hand zijn bij (renovatie)projecten.
- Linnenbeheer; bijvullen magazijnen en voorraadbeheer.
De werktijden zullen afhankelijk van het aantal contracturen ingezet worden maar voornamelijk tussen 13.00 uur en 21.00 uur liggen.
Jouw kwaliteiten
- Opleidingseisen zijn voor ons niet zo belangrijk, we leren je graag het vak!
- Een gastvrije en proactieve instelling is wel belangrijk.
- Flexibiliteit en beschikbaarheid zowel doordeweeks als weekenden; mogelijkheid om vaste vrije dag(en) af te spreken is aanwezig.
- Communicatief vaardig in het Nederlands, Engels en/of Duits.
- Zowel fulltime of parttime betrekking mogelijk (0-38 uur per week) en bepaal zelf je contracturen.
Wij bieden
- Loon welke we samen afstemmen o.b.v. leeftijd en eventuele ervaring.
- Reiskostenvergoeding à € 0,19 op basis van woon-werkafstand.
- Een jaarcontract met uitzicht op onbepaalde tijd met jaarrond werkgelegenheid.
- Vrije tijd! 5 weken vakantie op jaarbasis en mogelijkheden tot vakantie in het hoogseizoen/schoolvakanties.
- 8 % vakantiegeld, fooiverdeling, pensioenregeling bij PHENC, korting op je zorgverzekering en een bonus van € 350,- bij het aandragen van nieuwe collega’s.
- 50 % personeelskorting in het hotel en 25 % bij ons Strandpaviljoen De Haven van Renesse.
- Een - naar eigen zeggen ;) – leuke en informele werksfeer. Drink met ons een sluitdrankje of doe mee met onze personeelsuitjes en andere leuke events georganiseerd door en voor collega’s!
- Massages! Regelmatig de mogelijkheid om gemasseerd te worden door onze huismasseurs.
- Daag jezelf uit! Mogelijkheden tot interne en externe cursussen/opleidingen om samen met ons mee te groeien.
Enthousiast geworden na bovenstaande of zit je nog met een vraag?
Voor meer informatie over de vacature of wil je direct solliciteren dan kun je terecht bij Nina Hess (Personeelszaken) per e-mail of telefonisch door te bellen 0111-462040.
We komen graag met je in contact!