COVID-19 maatregelen voor gasten, leveranciers en medewerkers

Algemeen

  • Zowel gasten als collega’s worden verzocht thuis te blijven wanneer er sprake is van milde verkoudheidsklachten (niezen, keelpijn, hoesten) of koorts (verhoging vanaf 38 graden Celsius). Wij verzoeken onze collega’s in deze situatie direct een coronatest in te plannen.
  • Houdt 1,5 meter afstand en vermijd fysiek contact.
  • Spreek de ander op respectvolle wijze aan op het niet naleven van deze richtlijnen.
  • Was met regelmaat uw handen en maak gebruik van de beschikbare desinfectiepunten. Deze zijn te vinden in alle openbare ruimtes.
  • Hoest en/of nies aan de binnenkant van uw elleboog en maak gebruik van papieren zakdoekjes voor het snuiten van de neus welke na eenmalig gebruik worden weggegooid.
  • De routing van het hotel is aangepast om voldoende afstand (1,5 meter) tussen een ieder te waarborgen. Wij vragen u ten alle tijden rechts aan te houden in de looproute.
  • In het trappenhuis wordt er nooit gepasseerd. Dalend verkeer heeft voorrang op stijgend verkeer.
  • Het is niet toegestaan om met meer dan één gezin gebruik te maken van de lift.
  • Bij het verlaten en toetreden van ruimtes heeft naar binnengaand verkeer voorrang op naar buitengaand verkeer.
  • In onze openbare ruimten werken wij met vloer- en raamstickers om 1,5 meter afstand te kunnen waarborgen.
  • Om te zorgen dat de richtlijnen gehanteerd worden en om gasten te voorzien van informatie zal er ten alle tijden een medewerker aanwezig zijn in onze entree om u te woord te staan over alle up-to-date informatie en het beantwoorden van uw vragen.
  • Er vinden extra schoonmaakrondes plaats door onze housekeeping om hand-contactpunten zoals deurklinken, trapleuningen e.d. te desinfecteren. Dit zal meerdere malen per dag plaatsvinden.

Faciliteiten

  • Onze faciliteiten zoals de fitness, wellness en het solarium zijn gesloten.
  • Het binnen- en buitenzwembad zijn gesloten.
  • Onze openbare toiletten zijn toegankelijk en worden meerdere malen per dag schoongemaakt en is desinfectie aanwezig. 

Bar & restaurant

  • Ontbijt: U stelt zelf uw take-away ontbijt box samen. Hiervoor reserveert u een tijd tijdens de incheck.
  • Lunch: Wij bieden onze lunch aan middels een à la carte take away kaart. U kunt tussen 11.30 en 15.00 uur uw bestelling plaatsen en ophalen. Daarnaast hebben wij ook al samengestelde to go lunchboxen.
  • Diner: Onze chefs hebben speciaal een take away dinerkaart samengesteld. De gerechten zijn te bestellen tussen 12.00 uur en 21.00 uur (ophalen tot 21.30 uur).
  • Onze bar en restaurant zijn uitsluitend open voor afhaal. Tussen 07.30 uur en 21.30 uur kunt u hier uw dranken afhalen. Wij schenken geen alcohol na 19.45 uur.
  • Gelieve met één persoon per kamer de bestelling afhalen.

Receptie

  • Op onze receptiebalie staan de zogenaamde spatschermen.
  • Er wordt een gezondheidscheck uitgevoerd. 
  • Bij de receptie vragen nogmaals te letten op de 1,5 meter afstand van onze collega’s en gasten (zoals aangegeven d.m.v. een vloersticker).
  • Wij vragen gasten zo veel mogelijk contactloos te betalen. De pinterminal wordt na elk gebruik gedesinfecteerd.
  • Er is tijdens uw verblijf maar één betaalmoment namelijk bij uitcheck.
  • U kunt tussentijds niet meer uw kamersleutel bij de receptie achterlaten, deze worden alleen bij uitcheck ingenomen en gedesinfecteerd.
  • Als u tijdens uw verblijf twijfelt over de hoogte van uw lichaamstemperatuur dan verzoeken wij u op de kamer te blijven. Bij de receptie beschikken wij over een infrarood thermometer waarmee we contactloos temperatuur op kunnen nemen. Deze zal dan bij de deur afgeleverd worden. Indien u 38 graden Celsius of meer verhoging blijkt te hebben en de bekende symptomen heeft wordt direct de plaatselijke huisarts gewaarschuwd. De gast wordt in tijdelijk in quarantaine geplaatst op de kamer tot nadere instructies van opgeleide hulpverleners.