Meewerkend leidinggevende huishouding
De functie Meewerkend leidinggevende huishouding
Zet jij graag de lijnen uit en ben je niet vies om zelf ook de handen uit de mouwen te steken?
En ben je op zoek naar een bedrijf die graag samen met jou meegroeit en niet seizoensgebonden is, dan ben je bij ons aan het juiste adres!
We bieden jou graag een vast contract aan en hebben zowel fulltime als parttime mogelijkheden. Dit naast een leuk salaris en onze garantie op goede secundaire arbeidsvoorwaarden!
Jouw werkdag als Meewerkend leidinggevende huishouding
Samen met drie vaste collega’s maak je deel uit van het interne huishoudingsteam. Ook staat er een vacature open ter aanvulling van het huidige team.
Het – interne – huishoudingteam draagt zorg voor de schoonmaakwerkzaamheden in onze algemene gasten- en bedrijfsruimtes. De dagelijkse schoonmaak in de hotelkamers vallen hier niet onder, deze is namelijk uitbesteed aan extern bedrijf Hotelpartner. Een greep uit de werkzaamheden van de functie Medewerker huishouding zijn:
- Stoffen, stofzuigen en dweilen (middels een machine en kleinere oppervlakten met de hand) van algemene ruimtes zoals de entree
- Zemen van ramen, deuren en afnemen van meubilair
- Reinigen van sanitaire ruimten
- Het draaien van een aantal wassen per week
- Eventueel het verrichten van hand- en spandiensten voor andere afdelingen/collega’s
De diensten zijn zowel ochtend-middagdiensten (06.00-14.00 uur) als middag-avonddiensten 13.00-21.00 uur).
Wij zijn op zoek naar een Meewerkend leidinggevende huishouding die naast het uitvoeren van reguliere schoonmaakwerkzaamheden indien nodig ook de volgende taken uitvoert:
- Planning periodieke schoonmaak;
- Controle netheid en hygiëne interne ruimten en bijsturen waar nodig;
- Controle schoonmaakwerkzaamheden van Hotelpartner in de hotelkamers en terugkoppelen naar Hotelpartner. Of het inplannen van extra schoonmaak door interne huishouding (periodiek).
- Voorraadbeheer van schoonmaakmiddelen en attributen.
- Waarborgen van de veiligheid van mensen en middelen.
Invulling van diensttijden zijn in overleg te bepalen.
Jouw kwaliteiten
- Ervaring in de schoonmaakbranche is gewenst.
- Een gastvrije en proactieve instelling.
- Jij hebt oog voor detail, hygiëne staat op één en bent niet vies van een schoonmaakklus!
- Flexibiliteit en beschikbaarheid zowel doordeweeks als weekenden; mogelijkheid om vaste vrije dag(en) af te spreken is aanwezig.
Wij bieden
- Zowel fulltime of parttime betrekking mogelijk (24-38 uur per week) en bepaal zelf je contracturen.
- Loon welke we samen afstemmen o.b.v. leeftijd en ervaring.
- Reiskostenvergoeding à € 0,21 op basis van woon-werkafstand.
- Een jaarcontract met uitzicht op onbepaalde tijd met jaarrond werkgelegenheid.
- Vrije tijd! 5 weken vakantie op jaarbasis en mogelijkheden tot vakantie in het hoogseizoen/schoolvakanties.
- 8 % vakantiegeld, fooiverdeling, pensioenregeling bij PHENC, korting op je zorgverzekering en een bonus van € 350,- bij het aandragen van nieuwe collega’s.
- 50 % personeelskorting in het hotel en 25 % bij ons Strandpaviljoen De Haven van Renesse.
- Een - naar eigen zeggen ;) – leuke en informele werksfeer. Drink met ons een sluitdrankje of doe mee met onze personeelsuitjes en andere leuke events georganiseerd door en voor collega’s!
- Massages! Regelmatig de mogelijkheid om gemasseerd te worden door onze huismasseurs.
- Daag jezelf uit! Mogelijkheden tot interne en externe cursussen/opleidingen om samen met ons mee te groeien.
Enthousiast geworden na bovenstaande of zit je nog met een vraag?
Voor meer informatie over de vacature of wil je direct solliciteren dan kun je terecht bij Nina Hess (Personeelszaken) per e-mail of telefonisch door te bellen 0111-462040.
We komen graag met je in contact!